لاگین کردن اکانت اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

مشکل ورود به اینستا و یا لاگین اینستا هر روز گزارش‌های متعددی را در این رابطه کاربران اینستاگرام ارائه می‌ کنند. دشواری ها این چنینی می‌توانند مربوط به فراموش کردن رمز عبور، فراموش کردن اسم کاربری و… باشد. در این نوشتار لاگین کردن اکانت اینستاگرام به آموزش نحوه رفع مشکلات لاگین اینستا یا ورود به اینستاگرام می‌پردازیم. با موبایل کمک به اتفاق باشید.

مقدمه‌ای در مورد مشکلات کاربران در حین ورود به اینستا یا لاگین اینستا
این شکیبیدن وجود دارد که در بعضی شرایط شما به قصد ورود به اکانت اینستاگرام خویش مبتلا مشکلاتی شوید. مشکلات این چنینی به فراوانی برای کاربران اینستاگرام رخ می‌دهند و تیم موبایل کمک هم روز گزارش‌های زیادی در رابطه با وقوع مشکل در پروسه لاگین اینستاگرام یا ورود به اینستاگرام از سوی کاربران دریافت می‌کند.

 

به طور کلی دلایل متعددی می‌توانند برای شما دردسرساز شده و منجر به بازدارندگی از لاگین اینستا یا ورود به اینستا شوند. ما در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را درباره این سوژه ارشاد کنیم. به بیان دیگر در این مقاله به آموزش شیوه رفع دشواری ها رایج اینستا لاگین یا ورود ب اینستا می‌پردازیم. در صورتی که در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح دیتا شده نیاز به توضیحات اکثریت داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهبری دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و دشواری ها نرم‌افزاری موبایل خویش دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید


اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردیم چه کنیم؟
پیش از این در نوشتار “آموزش ثبت اسم و ساخت اکانت اینستاگرام و آغاز به کارگیری آن” به آموزش شیوه ثبت اسم در اینستاگرام پرداختیم. هنگامی که در اینستاگرام ثبت اسم کنید باید یک اسم کاربری و رمز عبور برای اکانت خود تعیین نمایید و هر بار با به کارگیری این دو اطلاعات وارد اکانت اینستاگرام خویش شوید. ولی اگر بنا به هر دلیلی رمز عبور اکانت اینستاگرامتان فراموش شد نگران نباشید ما در نوشتار بازیابی رمز اینستاگرام به این جستار پرداخته ایم!

ریست کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام شما از راه فیسبوک یا آدرس ایمیلی که برای اینستاگرام خویش ثبت کرده‌اید امکانپذیر است. به هدف ریست کردن رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خویش د ساحل عبارت Password یک گزینه با عنوان Forgot? وجود دارد. در قدم ابتدا به هدف بازیابی رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خود باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

سپس به منظور بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود از طریق ایمیل باید گزینه Username or Email را انتخاب کرده و سپس اسم کاربری یا ایمیل ثبت شده برای اکانت اینستاگرام‌تان را وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل یا اسم کاربری اکانتتان بر روی گزینه Send a Password Reset Email کلیک کنید تا لینک مربوط به تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام شما به آدرس ایمیلی داده شده ارسال شود.

اما همانطور که قبل از این اشاره داشتیم به هدف بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان می‌توانید از فیسبوک هم بهره‌گیری کنید. بدین منظور بر روی گزینه Reset using Facebook کلیک کنید. احتمالا در این مرحله از شما تقاضا می‌شود الی وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید. سپس توانا خواهید بود که یک رمز عبور جدید را برای اکانت اینستاگرام‌تان تعیین کنید. دقت داشته باشید که این عمل در شرایطی امکانپذیر است که اکانت اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در تعامل باشند. به هدف کسب اطلاعات اغلب در رابطه با تعامل و همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با اکانت فیسبوک نوشتار “همه چیز در باره اینستاگرام :تعامل آن با شبکه‌های اجتماعی دیگر” را مطالعه کنید.

اگر پس از سپریدن مراحل فوق، ایمیل مربوط به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام را گرفتن نکردیم چه کنیم؟
اگر پس از انجام مراحل فوق به پوشه اینباکس (Inbox) ایمیل خود مراجعه کردید ولی هیچ ایمیلی مبنی بر تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خویش دریافت نکرده بودید باید به مواردی که در پیوسته شرح می‌دهیم دقت داشته باشید. در قدم نخست به پوشه اسپم (Spam) ایمیل خویش مراجعه کنید. این شایستن وجود دارد که ایمیل اینستاگرام به این پوشه منتقل شده باشد. اگر ایمیل مربوط به تغییر و تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام‌تان در دسته اسپم وجود نداشت، به شکیبیدن بسیار در حین وارد کردن ایمیل خود اشتباه تایپی مرتکب شده‌اید. فلذا بار دیگر مراحل مربوط به دسته اسبق را طی کنید و این بار در وارد کردن جزئیات آدرس ایمیل خویش دقت کافی داشته باشید. همچنین می‌توانید از شیوه بازیابی رمز عبور از راه اکانت فیسبوک هم کاربرد کنید.

اگر ایمیل بازیابی رمز عبور برای اکانت مورد نظرمان دریافت نشد چه کنیم؟
اگر نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان اقدام کردید و ایمیل بازیابی رمز عبور با جزئیات یک اکانت دیگر برای شما ارسال شد، به گمان کردن زیاد آن اکانت هم از راه آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده است. در این شرایط اگر آدرس ایمیلی دیگری را به اکانت خود نسبت دیتا بودید، از آن به منظور بازیابی رمز عبورتان کاربرد کنید. در ضمن می‌توانید از راه اکانت فیسبوک خویش و به شیوه‌ای که در سوال نخست به آن پاسخ دیتا شد نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. در شرایطی که قادر به استفاده از هیچ یک از موارد بیان شده نیستید باید با بخش پشتیبانی اینستاگرام بستگی برقرار کنید. به هدف ارشاد بیشتر درباره این جستار می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها مدد بخواهید.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: